Bench press

cviky známé i méně známé

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
IKIM
Příspěvky: 4
Registrován: 10. dub 2011 17:44

Příspěvekod IKIM » 14. dub 2011 19:31

Mňa by zaujímalo, ako je to so zápästiami. Mám problém, lebo som sa naučil zalamovať ich, a to spôsobilo bolesť v mojom pravom zápästí. Necítil som ju počas cvičenia ale až po položení činky. Skúšal som ich držať aj rovno ale to mi nedovoľuje zdvíhať veľké váhy a mám z toho pocit, akoby to bolo neprirodzené. Keď sa pozerám ako to cvičia borci v posilke, tak sa mi zdá, že ich zalamujú tiež. Nateraz som to vyriešil bandážou, ale chcel by som vedieť či je chyba v mojej technike alebo v zápästí.

Orbb
Příspěvky: 1
Registrován: 10. kvě 2011 12:28

Příspěvekod Orbb » 10. kvě 2011 12:34

Mám otázečku k j-tlaku: Můžete mi vysvětlit proč je lepší než klasický pohyb kolmo nahoru? Když to vemu logicky tak u j-tlaku budu mít delší dráhu pohybu, ale zase co tak koukám na liftery tak používají pouze j-tlak. Tak bych rád poprosil někoho aby mi vysvětlil jak ten j-tlak funguje, jak se dělá a proč se v něm zvedá víc, i když ta dráha pohybu je delší.

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4168
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 10. kvě 2011 12:54

IKIM píše:Mňa by zaujímalo, ako je to so zápästiami. Mám problém, lebo som sa naučil zalamovať ich, a to spôsobilo bolesť v mojom pravom zápästí. Necítil som ju počas cvičenia ale až po položení činky. Skúšal som ich držať aj rovno ale to mi nedovoľuje zdvíhať veľké váhy a mám z toho pocit, akoby to bolo neprirodzené. Keď sa pozerám ako to cvičia borci v posilke, tak sa mi zdá, že ich zalamujú tiež. Nateraz som to vyriešil bandážou, ale chcel by som vedieť či je chyba v mojej technike alebo v zápästí.


Urcite bych nezalamoval, mel to delalo problem hlavne u premisteni, ale uz se snazim davat si na to pozor a na tezsi vahy pouzivat bandaze a je to ok
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
coolturista
Supporter
Příspěvky: 1648
Registrován: 16. črc 2007 20:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod coolturista » 10. kvě 2011 14:25

dle me cim to zapesti min ohnes, tim lip pro tebe...

s tou drahou pohybu, jedna z pricin pravdepodobne bude, ze ten hrudnik neni, pokud seš v poloze v leže, vodorovne

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 10. kvě 2011 15:28

zalamovat mozes len o silne zapastne bandaze ... inak pre bench bez dresu je to uplne spatne, kedze cinku mas mimo optimalnej paky, cinka by mala byt v optimalnom pripade priamo nad laktom, tak mas maximalny transfer sily cez ruky do cinky ...
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
coolturista
Supporter
Příspěvky: 1648
Registrován: 16. črc 2007 20:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod coolturista » 10. kvě 2011 16:31

pro nacvik rovnyho zapesti pri benchi bych mozna zaradil bezpalcovej grip, ale raci se sparingem, aby to bylo o neco min nebezpecny

Uživatelský avatar
Atilak
Příspěvky: 1498
Registrován: 31. pro 2009 8:24

Příspěvekod Atilak » 31. srp 2011 8:47

Četl jsem teď spostu věcí od Jima Wendlera, když jsem studoval 5/3/1.
Všude píše,že úplně nedoporučuje širokej úchop na bench, hlavně bez dresu. Radši užší třeba jenom 14". Kvůli zraněním ramenou.

Co si o tom myslíte?

Jakože pro člověka co mu jde o zlepšení tlakový síly a carryover pro jinej sport? Co bude lepší?

Dřív sem dělal užší a celkem mi to vyhovovalo, ale před 3měsícema jsem změnil na širší, protože mi předtim vůbec nebraly pocitově prsní svaly. Teď ano a je to znát i na tom svalovým rozvoji (i když minimálním)
"Given enough time, any man may master the physical. With enough knowledge, any man may become wise. It is the true warrior who can master both....and surpass the result." - Tien T'ai

Uživatelský avatar
skWor
Příspěvky: 1657
Registrován: 27. srp 2008 17:23

Příspěvekod skWor » 31. srp 2011 9:01

No on i Konstantin Konstantinov není příznivcem benche na široko. A na http://kulturistika.ronnie.cz/c-9603-27-tipu-pro-zdravejsi-ramena-i.html tip č. 8. Mne teda víc vyhovuje bench střední až úzký oprooti klasice.
Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools. – Napoleon Bonaparte

Candát
Příspěvky: 1543
Registrován: 8. led 2010 11:08
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvekod Candát » 31. srp 2011 9:56

Osobně za sebe můžu doporučit spíše střední či mírně užší úchop, než ten závodní (82 cm??). Tímto středním i více zatlačím, ale to bude poměrem síly prsních svalů a tricepsů.
Při širokém úchopu cítím nepříjemně ramena.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 5. kvě 2012 19:27

Chtěl jsem se zeptat, jestli činku pokládat až na hrudník, nebo se zastavit v pravým úhlu? Někde jsem četl nebo slyšel, že když jdu níž než pod pravej úhel tak si ničím lokty :roll:

Uživatelský avatar
Balthazar
Příspěvky: 1257
Registrován: 26. lis 2007 22:59

Příspěvekod Balthazar » 5. kvě 2012 19:42

na hrudnik. bez debaty. nauc sa spravnu techniku a nemusis sa bat o lakte
Stop acting like a douche, keep your mouth shut, train the right way, and win.

Knowledge is power..arm yourself


What lack in genetics, I make up for with determination and discipline.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 6. kvě 2012 10:00

Dík :wink:

Uživatelský avatar
Domingster
Příspěvky: 69
Registrován: 2. říj 2011 12:01

Příspěvekod Domingster » 13. zář 2012 11:58

Zdravim, chci se zeptat. Je nutný jít při BP až uplně dolů? Jelikož mě to pak dost tahá. Tak mě zajímá jak moc velký vliv to má, když se zastavím tak 5cm nad hrudníkem. Díky.

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 13. zář 2012 12:49

to je otazka techniky ... Pri vhodnej technike ta nebude nic tahat, aj ked pojdes az na dotyk ... Teda dufam, ze nesi nejaky fatalne poskracovany ... O technike bp je tu toho napisaneho moc a moc ...
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
Domingster
Příspěvky: 69
Registrován: 2. říj 2011 12:01

Příspěvekod Domingster » 13. zář 2012 15:05

Jojo, což to já koukám, ale zkrátka mě zajímá, jestli se ošidim hodně o růst svalů, když skončím 5 cm nad hrudníkem. :)


Zpět na “Cviky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů