Stránka 6 z 9

Napsal: 22. zář 2008 8:46
od Folis
Ostatně svalovici dostaneš u každého nového tréninku, podnětu na sval. Stačí změnit trénink, tréninkový objem, intenzitu, nebo třeba dáš jinej cvik, a hned máš první dny této rutiny svalovici (je to špatně první dny, rozhodně není ...). Pak už je to v pohodě, sval se adaptuje (jak psal Stanley).

Napsal: 21. led 2009 13:50
od stanley
z EFS, celkom to sem pasne

Q: Hey Matt, I have been keeping up with your logs and wondered if you ever do any incline or decline bench for chest? Or dumbell work??It looks as if you do based on some of your pics.
--------------------------------------------------------------------------------

A: Superwill,

I never do any incline or decline work and I haven't done those exercises at all since I started training primarily for powerlifting over a decade ago. Heavy benching (both barbell and dumbbell) will build all the chest mass you need. Look at the pro bodybuilders of today versus the guys from the 70s. Today's bodybuilders are way bigger everywhere except in the pecs, why? Because they don't bench heavy. They do all this sissy machine stuff and lots of cable movements and incline flyes and all this limp wristed stuff but don't bench.

All of the current guys that do have a big chest all bench heavy. Markus Ruhl, Ronnie Coleman, Branch Warren and Johnny Jackson all do good old fashion bench pressing and are some of the only current pros that have big, thick, meaty pecs.

There's no substitute for heavy raw benching if you want a big chest,
Matt Kroczaleski


este foto odpovedatela:
Obrázek

Napsal: 21. led 2009 15:01
od milosek
luxusni postava :o

Napsal: 21. led 2009 15:38
od samorost
No to je typickej tlustej lifter, znáš to. :P

Napsal: 21. led 2009 17:57
od Miraa
no nevim jestli tlustej :P

Napsal: 21. led 2009 18:15
od blaster18
Miraa píše:no nevim jestli tlustej :P

Miro, pojem "ironie" ti něco říká? :P

Napsal: 21. led 2009 18:18
od Miraa
blaster18 píše:
Miraa píše:no nevim jestli tlustej :P

Miro, pojem "ironie" ti něco říká? :P

ano :lol: ted uz ano :lol:¨

edit: dnes mam zatmeni :?

Napsal: 3. říj 2009 19:07
od Brusik
Vyplati se cvicit normalni bench nebo bench s uzkym uchopem s tady tou tvarovanou osou nebo s normalni rovnou?
Pri cviceni s tou tvarovanou osou je vetsi draha pohybu a to je lepsi ne?

Obrázek

Napsal: 3. říj 2009 19:19
od keba
To je Macdonaldova osa niet?Rozhodně při nečem může být gut ale klasická osa by měla být základ

Napsal: 3. říj 2009 19:57
od Brusik
Jasny mam vic os, tudle sem dostal od znamyho chtel ji vyhodit. Momentalne chodim stejne do posilky. Je teda lepsi ji pouzivat pri bench pressu nebo pri necem jinym?

Napsal: 3. říj 2009 20:00
od blaster18
Brusik píše:Jasny mam vic os, tudle sem dostal od znamyho chtel ji vyhodit. Momentalne chodim stejne do posilky. Je teda lepsi ji pouzivat pri bench pressu nebo pri necem jinym?

Ta osa je dobrá jenom na přítahové cviky, u tlaků ti rozsah pohybu jenom zmenší, ne? Pokud si tu mechaniku pohybu teda správně představuju :)

Napsal: 3. říj 2009 20:12
od Brusik
Podle me je dobra na normalni i na uzky bench, protoze pri spodni poloze je cinka niz nez normalni rovna tim padem musis vic zabrat abys cinku dostal nahoru ne? Sice zvedas mensi vahy ale zas ty svaly dostavaj vic zabrat.

Napsal: 3. říj 2009 21:06
od blaster18
Brusik píše:Podle me je dobra na normalni i na uzky bench, protoze pri spodni poloze je cinka niz nez normalni rovna tim padem musis vic zabrat abys cinku dostal nahoru ne? Sice zvedas mensi vahy ale zas ty svaly dostavaj vic zabrat.

Nepřetočí se ti náhodou ta vyklenutá část osy dolů a dráhu naopak nezkrátí? Podle mě to takovou tendenci mít bude, zvlášť při vyšší váze to asi neudržíš, jestli to nemá vroubkování. Navíc úzký úchop držíš už v té prohnuté části, takže abys využil to vyklenutí, tak bys osu musel držet naširoko.

Napsal: 3. říj 2009 22:24
od Brusik
Zkousel sem to zatim s malyma vahama a nepretacela se. Asi mas pravdu na uzky uchop je to na prd, ale pri normalnim benchi se draha pohybu prodlouzi. cinka je o kus niz. Ale nevim jestli to k necemu je, nenasel sem s tou osou zadny videa ani v zadnym shopu neni, jen sem se chtel zeptat jestli k necemu je.

Napsal: 3. říj 2009 22:37
od blaster18
Brusik píše:Zkousel sem to zatim s malyma vahama a nepretacela se. Asi mas pravdu na uzky uchop je to na prd, ale pri normalnim benchi se draha pohybu prodlouzi. cinka je o kus niz. Ale nevim jestli to k necemu je, nenasel sem s tou osou zadny videa ani v zadnym shopu neni, jen sem se chtel zeptat jestli k necemu je.

No osobně bych viděl nejlepší (možná jediné?) využití u přítahů v předklonu. U toho benche zkus použít magnézko, ale asi bude klouzat...hlavně aby ses nelekl (až se ti to přetočí) a nehodil si to na hlavu.